Συνταγή για Σπιτική Πίτσα!

Η πίτσα είναι ένα από τα πιο λαχταριστά φαγητά που κατατάσσεται δυστυχώς στο γρήγορο φαγητό. Όταν θα παραγγείλουμε κάτι απέξω (το σωστό σε όλους fast food, delivery)  συνήθως είναι πλούσιο σε λιπαρά και φτωχό σε θρεπτικά συστατικά. Αυτό όμως μπορεί να αλλάξει όταν αποφασίσετε τα φαγητά που συνήθως παραγγέλνετε απέξω να τα φτιάξετε στο σπίτι σας.

Η πίτσα δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα.

Αν προσπαθήσετε να την φτιάξετε μόνοι σας, γλιτώνετε σίγουρα θερμίδες, λιπαρά (κυρίως κακά κορεσμένα λιπαρά) αλλά και χρήματα! Μπορείτε να το δείτε σαν μία ευχάριστη αφορμή για να μαζευτείτε με παρέα ή την οικογένεια!

Η σπιτική πίτσα είναι ιδανική επιλογή για όποιον θέλει να χαλαρώσει τρώγοντας κάτι εκτός προγράμματος, αλλά θέλει ταυτόχρονα να προσέξει τη διατροφή του.  Αποτελεί επίσης μία πολύ καλή εναλλακτική για τα παιδιά μιας οικογένειας όταν δεν θέλετε να τους χαλάσετε το χατίρι για ένα τέτοιο φαγητό.

Ας αρχίσουμε λοιπόν από το ζυμάρι της πίτσας.

ΥΛΙΚΑ 

500γρ σκληρό αλεύρι

1/2 φακελάκι ξηρή μαγία

1 κ.σούπας ελαιόλαδο

300ml χλιαρό νερό

λίγο αλάτι

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  1. Ζεστένετε ελαφρώς το νερό
  2. Προσθέτετε τη μαγιά στο νερό και ανακατεύετε καλά
  3. Ρίχνετε το νερό αργά στο αλεύρι και πλάθετε σιγά σιγά μέχρι η ζύμη να μην κολλάει στα χέρια σας.
  4. Αφήστε για 40 λεπτά τη ζύμη να φουσκώσει και να διπλασιάσει το μέγεθος της (Σε ένα ζεστό μέρος κατά προτίμηση).
  5. Με τα χέρια σας ή με ένα πλάστη ανοίξτε το ζυμάρι σας και σχηματίστε τη βάση της πίτσας.
  6. Προσθέστε τα υλικά που θέλετε και ψήστε για 30-40′ στους 200 βαθμούς.

Διαλέξτε υλικά θρεπτικά και χαμηλά σε λιπαρά που θα βάλετε πάνω στη πίτσα σας αν θέλετε να μην ξεφύγετε στις θερμίδες .

  • Γαλοπούλα, τυρί χαμηλό σε λιπαρά π.χ. μοτσαρέλα light είναι τα πιο απλά υλικά που μπορούν όμως να απογειώσουν τη πίτσα σας.

 

Σημείωση: Στη ζύμη για τη πίτσα μπορείτε να προσθέσετε οποιοδήποτε μυρωδικό επιθυμείτε, όπως δεντρολίβανο, ρίγανη, σκόνη σκόρδου κ.α.

 

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

SHARE